System przywoławczy – nowoczesna infrastruktura hotelowa

System przywoławczy – nowoczesna infrastruktura hotelowa
W pogoni za rozwojem techniki i rosnącymi oczekiwaniami gości hotelowych, zmienia się także infrastruktura techniczna nowoczesnego obiektu hotelowego. Szerokie zastosowanie, w nowoczesnych obiektach hotelowych, znalazły już systemy automatyki budynkowej, zwanej popularnie budynkiem inteligentnym. Przeczytaj ten artykuł i sprawdź, jak stworzyć nowoczesną infrastrukturę w hotelu.

Automatyka budynku – w co warto zainwestować?

Rozwiązania te sterują ogrzewaniem i klimatyzacją oraz regulują poziom oświetlenia w zależności od aktualnych warunków atmosferycznych, panujących na zewnątrz. Pozwala to zwiększyć komfort gości i minimalizuje kosztu utrzymania obiektu hotelowego. Automatyka budynkowa zarządzać może także systemami otwierania bram i okien, nawadnianiem hotelowych trawników. Może także realizować zaawansowane scenariusze angażujące oświetlenie i pokojowe systemy multimediów.
Coraz szersze zastosowanie w obiektach hotelowych znajdują także systemy ostrzegawcze i alarmowe oraz systemy kontroli dostępu. Rozwiązania te skutecznie zastąpiły już tradycyjne klucze pokojowe zwiększając poziom bezpieczeństwa powierzonego mienia i ułatwiając zarządzanie prawami dostępu do poszczególnych obiektów i pomieszczeń hotelu.

System przywoławczy – rozwiązanie, na które warto stawiać

Istotnym komponentem nowoczesnej infrastruktury hotelowej jest także system przywoławczy, zwane także systemem przyzywowym. Stanowią one rozwiązanie stosowane często w obiektach o podwyższonym standardzie zapewniając możliwość wezwania obsługi hotelowej bez konieczności korzystania z hotelowego telefonu lub interkomu. Rozwiązania te mogą być wykorzystane do świadczenia usług hotelowego consierge w celu udostępnienia gościom hotelowym rozbudowanych usług indywidualnego wsparcia w okresie pobytu.

Z czego składa się system przywoławczy?

Bez względu na zakres usług realizowanych za jego pośrednictwem, na system przywoławczy składają się włączniki usytuowane w pokojach hotelowych oraz centralka użytkowana przez pracowników obsługi. Włączniki wyposażone są zwyczajowo w dodatkowy przycisk pozwalający na odwołanie dokonanego wezwania. W zaawansowanych rozwiązaniach przyciski zastępowane być mogą interfejsem dotykowym, montowanym na ścianie pokoju hotelowego.

PODOBNE WPISY
—————————-

http://baner.waw.pl/kobieca-medycyna-czy-ginekologia-estetyczna-leczy-kompleksy
http://www.goldenline.pl/grupy/Organizacje_i_stowarzyszenia/hotelarze-i-gastronomowie/wyposazenie-gastronomii-produkty,626222/s/2#59076137
http://mamzdrowie.pl/ekspert-medycyny-estetycznej/#post-132185
http://www.ekspertbudowlany.pl/artykul/id3564,ogrodzenie-tymczasowe-placu-budowy?cp=1#comments

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s