Nie bądź „Januszem biznesu”, pozycjonowanie stron zleć najlepszym

Nie bądź „Januszem biznesu”, pozycjonowanie stron zleć najlepszym
Pozycjonowanie stron jest bardzo istotne i nie można na nim oszczędzać. Tymczasem wielu domorosłych przedsiębiorców , złośliwie nazywanych „Januszami biznesu”, chce się tym zajmować na własną rękę. To duży błąd. Zobacz, czym to może grozić.

Pozycjonowanie to trudna sztuka

Wbrew obiegowym opiniom pozycjonowanie stron nie jest łatwe i nie da się tego ogarnąć w pojedynkę bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Czasy, w których algorytm Google nie był tak dopracowany i wystarczyło się trochę doszkolić, by wprowadzić stronę w topy bezpowrotnie się skończyły. Dziś liczy się przede wszystkim dobrej jakości treść rozumiana nie tylko jako artykuły, ale także webinaria, filmiki na YouTube czy innym kanale, slajdy, prezentacje multimedialne, grafiki itp. Innymi słowy, żeby strona była widoczna w wyszukiwarce Google potrzebne jest zaangażowanie osób o różnych kompetencjach, a więc copywritera, grafika, specjalisty SEO, programisty itp. jeden człowiek nie jest w stanie tego wszystkiego ogarnąć, bo pozycjonowanie stron jest bardzo skomplikowane. Niestety, wciąż można spotkać osoby, które mimo wszystko chcą się tym zająć samodzielnie. Z reguły jednak nie kończy się to dobrze.: albo nie udaje im się osiągnąć efektów, albo zostają ukarani przez Google, bo stosują niedozwolone techniki. W tym drugim przypadku strona może całkowicie wypaść z indeksu Google i stać się niewidoczna dla użytkownika. To sytuacja, do której lepiej nie dopuścić, by potem nie mieć większych trudności. Wprawdzie można uratować każdą domenę i przywrócić jej widoczność, ale nie jest to tania usługa. Nie wszystkie agencje marketingowe chcą się tego podjąć. Lepiej więc nie działać na własna rękę, bo może się to źle skończyć.

Poszukaj dobrych fachowców

Jeśli zależy ci na trwałym efekcie, musisz znaleźć kompetentną firmę, która będzie wiedziała jak podejść do tematu. Najprościej jest popytać znajomych przedsiębiorców, czy mogą polecić dobrą agencję, dla której pozycjonowanie stron jest chlebem powszednim. Warto też spróbować prześwietlić taką agencję. Można sprawdzić, jak długo działa na rynku, jakie ma doświadczenie, kto wchodzi w skład zespołu. Oprócz tego warto poszukać opinii na jej temat w sieci, a także zapytać o referencję. Jeśli agencja ma bogate portfolio i duże doświadczenie, to prawdopodobnie będzie w stanie podołać zadaniu. Trzeba pamiętać, by nie kierować się wyłącznie ceną, bo choć jest to ważne, to nie kluczowe. Żeby osiągnąć trwałe efekty, lepiej postawić na jakość i sprawdzone rozwiązania.

PODOBNE WPISY
—————————-
http://virtualcallcenter.pl/jak-zwiekszyc-sprzedaz-w-internecie-postaw-na-contact-center
http://wymienimycentrale.pl/skrypt-rozmowy-call-center-nagrywanie-rozmow-podstawa
http://www.forum.pieniadz.pl/wiad123213.html#123213
http://www.forum.pieniadz.pl/wiad123213.html#123213
http://pager.waw.pl/michal-misiak-radzi-jak-byc-o-krok-przed-konkurencja-dzieki-inwestycjom-w-rd

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj / Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj / Zmień )

Connecting to %s